Man kjemper bedre oppreist enn liggende

Når ikke alt blir sånn du hadde sett for deg kan det til tider være vanskelig å se det positive. Samtidig er det så utrolig viktig å finne det positive i hverdagen. Det siste året har vært preget av opp og nedturer, vi har fått en fostersønn, mistet mennesker vi er glad, fått ny jobb og opplevd både tårer og latter. 


Det jeg har lært meg er at trening er noe av det mest viktige jeg har og at det holder kropp og hjerne frisk. ❤ Det siste året har jeg pendlet til Oslo og har ikke funnet tid til å trene i en ellers hektisk hverdag. Nå når jeg har fått ny jobb og kjører 5 minutter til kontoret har jeg fått mye bedre tid og så vidt kommet i gang med trening igjen. Jeg har hatt problemer med ryggen siden jeg ødela ryggen i en dansekonkurransen som 17 åring. Det å ikke trene gir meg mye smerter, så trening er iikke bare noe jeg elsker, men noe jeg er nødt til å gjøre. 

Mitt motto er; om du bare tror, kan du lykkes i alt du gjør. Så ha troen på deg selv, gi aldri opp og kjemp for det du ønsker deg❤

Legg igjen en kommentar